Sunday, May 24, 2009 By: kasihibu

ANAK KU SAYANG

Selamat hari lahir ayong...

Ini pulak cerita pasal ayong..
anak sulung kemanjaan,serba serbi manja..
anak..anak....
ayong ni yang aku perasan,jiwanya halus..tp dia memberontak dalam diam jugak tu
mmm..kenapa x percaya
aku tahu semuanya salah aku jugak,sbb dia rasa dirinya x diberi perhatian yang sewajarnya
aku masih ingat semasa umur ayong 7 bulan aku baru sahaja dsahkan mengandung Nur Atika
masa tu kami duduk di Langkawi, kesukaran aku dengan alahan2,pastu pakwe ku bekerja x tentu masa,maklumlah mengatur/menyelia peserta kusus di IPP Langkawi tu dari pengarah sampailah ke anak2 buah pengarah,entahlah yg aku tahu kekadang dia x balik langsung sebab mengemaskinikan komputer2 yg memang banyakkkk..sangat dlm lab room tu,aku dah malas nak ikut dah sebab x sanggup nak tunggu dia habis kerja yg x pernah habis.

berbalik pada ayong,dia banyak habiskan usia membesar di bawah jagaan ibualong (my sister) kebetulan kakakku x mempunyai anak perempuan.Semasa umur ayong 6 tahun dia duduk bersama ibualong selama setahun dan bersekolah disana.

Ayong ni kadang2 cara dia menarik perhatian ku ialah
dia merajuk dan mengeluh kesah..risau aku dengan caranya tu,macamana aku nak ubah sikap ayong ni ye?
oklah..pada 18hb MEI 2009 AYONG MENYAMBUT HARI LAHIRNYA YANG KE 8
SELAMAT HARI LAHIR AYONG..........
semoga anak ibu n ayah ini akan menjadi anak yang Soleh,diberkati,dRedhai oleh Allah
oh anakku...sudah besar ye..ibu sayanggggggggggg ayong.

0 jeJari meNulis: