Friday, August 22, 2014 By: kasihibu

HIDUP DAN MATI ITU UJIAN DARINYA JUA...







Allahuakhbar.....
La ilaha illa Anta, Subhanaka, inni kuntu mina z-zalimin.
لا إلهَ إلا أنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظّالِمِيْنَ
2- “O Allah! There is no ease except that which You make easy, and indeed You, when You want, make difficulties easy.” [Sahih Ibn Hibban]
 — feelingsad.



5 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Sedih dgn ujian yg menimpa negara kita sekarang ni kan..

mamawana said...

Assalamualaikum

Mamawana datang bertandang. Senyum sokmo walau terus diuji.

Al-Manar said...

Ujian ada setiap masa dan dalam pelbagai bentyuk, senang dan susah. Kita selalu terlupa yang membanggakan ujian yang susah.

Temuk said...

Assalamu'alaikum
Kejadian yg melibatkan 2 pesawat MAS baru-baru ini memang episod hitam yg sukar utk kita lupakan!

Hihi, geli hati juga Paman... rupa-rupanya Sayang-sayangibu pun rehat panjang, ya? Alhamdulillah, si kecil pun dah tambah membesar dgn comelnya... Paman dah tengok gambar2 terkini mereka. Lapang sikitlah si ibu nak coret-coret kat blog. Semoga semua sekeluarga sihat sejahtera sentiasa.

Azian Elias said...

salam.. dah lama tak ke sini..