Tuesday, May 14, 2013 By: kasihibu

SEPENUH HATI SEPENUH JIWA...

Ahakssss...tajuk kasi gempak sikit(",)
Kisahnya sya jemput abang Ariq balik dari rumah pengasuh
Dia cium cium sya kirikanan pipi dahi dan dagu
Masuk dalam kereta sya tanya

Abang sayang ibu tak?
~Sayang....

Sayang sepenuh hati sepenuh jiwa?
~ibu...sepenuh hati tu macamana bu?abang tak faham

Oooo....sepenuh hati tu macam sayangggggg....sangat sangat

Abang  sayang ibu tak?
~sayang... abang sayang sepenuh hati.

Hahaha....tak pepasal abang belajar ayat baru hari ni(",)


Sent from Samsung Mobile

14 jeJari meNulis:

Pok Li said...

awesome

Ibu n Abah said...

Assalamualaikum Sya...
apa kabar hari ni?
Sihat?
Semuga sihat sepanjang waktu hamil...

Khai♥Rin : anies said...

Hehehe pandai abg ye

ibuintan said...

Apa khabar Sya... moga sihat.

moga Ariq membesar menjadi anak dan abang yg baik

tenku butang said...

haha .. sehari jea dpt blajo ayat baru.. =P

Temuk said...

Assalam. Kalau Ariq terlupa cium ibu, kenalah ibu tanya soalan keramat tu. Bila dia jawab "sayyyyyang!", katakan pada dia, "Tak cium pun!" Semoga sihat sejahtera semuanya.

kasihibu said...

Pok li
-------
Abang ariq memang best borak tak terjangkau ayat apa yang akan keluar dari mulutnya

kasihibu said...

Akak
-----
W.salam
sya adalah sedikit stress kali ni mungkin sbb berjauhan
Semoga akak di berikan kesihatan yg baik olehNya amin....

kasihibu said...

Khai
-----
Marilah borak dengan abang...

kasihibu said...

Ibuintan
----------
Sihat cuma stress je sikit
Amin...doa dari ibuintan untuk muhammad ariq

kasihibu said...

Tenku butang
---------------
Satu hari satu benda baru untuk ariq

kasihibu said...

Paman
--------
Hehehe...abang ariq dah biasa mesti cium ibu
kalau tak dia merajuk bila ibu kata tak mau cium
dia jawab ibu tak sayang abang

Yunus Badawi said...

Kat tandas lelaki takde pulak sign ini. Mungkin pompuan kot yg buat mcm tu ..... hehehe


Larikkssss

Yunus Badawi said...

Pergi servis kereta ke? Dah berapa km?