Wednesday, May 8, 2013 By: kasihibu

NAK KATA KARIPAP BUKAN KARIPAP...RUPANYA...



La....gambar kereta?
boleh lah tu anak.....(",)

Sent from Samsung Mobile

14 jeJari meNulis:

Daddy Ziyyad said...

hahaha..saya pun ingat karipap tadi!

kasihibu said...

DZ
----
macam raksaksa pun ia kan?(",)

Dr Singa said...

macam dinosor!

Kakcik said...

Kereta masa depan... :)

kasihibu said...

Doc
----
pengaruh otomen..(",)

kasihibu said...

Kakcik
-------
terfikir jugak macam tu
tp memula lebih pada bentuk karipaplah..

cik dah faridah said...

ni mesti buku tadika 6 thn..heheh anak cik dah ada gak lukis

Ibu n Abah said...

Laaaaaa
Ingatkan ptg2 ni sya goreng karipap.. Nak minta sikit...

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Ni keta kacuk dgn dinosaur..hehe.. Tapi ok sbb ada kemahiran untuk meniru bentuk mengikut imaginasinya. Biasalah budak2, lps ni lbh baik.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hehe..ini kereta karipap.

Khai♥Rin : anies said...

tggi imiginasi sbnr nyer tu kak!

gadisBunga™ said...

hahaha!!! saya baruuu berangan nak tengok karipap kat sini. alih alih lain yang kuor! hahaha!

fazianbatrisyia said...

Biasalah tu kalau anak2 br belajar melukis...nak lukis lain jadinya lain...imaginasi...lama2 pandai la tu...cam anak sy jugak...kdg2 tgk nak gelak pun ada...tapi tak pe kasi semangat & dorongan selalu..

MulutPayau said...

ingatkan betul2 ada karipap kat sini...heheheh...