Monday, September 10, 2012 By: kasihibu

SANGAT MENJIJIKAN DAN MEMANG GERAM BETUL KALAU MACAM NI

haiwan peliharaan kesayangan diorang kot
 di bawak berjalan jalan

Dahlah anjing tu gedabak besar, lepas tu menceceh ceceh airliur anjing tu
memang gerammmmmm.....

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........!!!!!!!

17 jeJari meNulis:

kakcik said...

Mana dia nak fikir perasaan orang lain. :(

Kakzakie said...

Memang ada yg macam ini Sya. Kakak pun pernah terserempak..

kasihibu said...

kakcik
------
dekat taman perumahan sya ni pun sama, nak tegur dah ada papan tanda besar depan mata tak kan tak pandai baca kot?

Munnafendy said...

alahai....xsensitif btul owner anjing tu...

Melor said...

sabar je la.

Daddy Ziyyad said...

hihihi...tu pasal risau kalau beli kereta secondhand ! :)

makchaq said...

Makchaq pun pernah nampak.. takut nak ikut dekat2 kan..

Acik Erna said...

acik pun selalu nampak sya..nak buat camana kan..ada je anjing dalam kete dia orang tu

kasihibu said...

kakzakie
---------
geram sangat dengan tuanpunyahaiwan tu kan? maca dia tak fikir langsung perasaan orang lain

kasihibu said...

munnafendy
----------
tak ada perasaan hormat boleh tak lebal gitu?

kasihibu said...

Melor
-----
Kalau tak sabar dah baling batu kan?

kasihibu said...

DD
--
hehehehe...betul!!!!

kasihibu said...

makchaq
-------
kalau dekat tak pepasal kena airliuranjing tu.

kasihibu said...

makchaq
-------
kalau dekat tak pepasal kena airliuranjing tu.

kasihibu said...

acik erna
---------
kata orang bagi makan coklat anjing boleh maut ye?
apa kata kita baling coklat seketui ;p

aanie said...

eiii, geli...ada jugak org mcm ni eh....

kasihibu said...

Aanie
-------
Ada dan ramai jugak