Friday, September 7, 2012 By: kasihibu

LAIN KALI JANGAN NAK PANDAI PANDAI YE!!!!!!

tak pepasal terkerenyok sekeping rm5 nih(,")
------------------------------------------------------------------------------------------

pengajaran lain kali kalau dah basah tu sidai je 
ni bukan duit yang lama dulu boleh di iron iron

huh!!!!! bini sapolah nih ;p

22 jeJari meNulis:

kakcik said...

Kakcik dah kena dulu... ;-)

Kakzakie said...

Siapa punya kerja ni Sya? Atau Sya yg buat ke? pengajaranlah jgn salahkan KC sudah..

Dr Singa said...

sibbbbb duit lima hinggit !!
kalau lima puluh hinggit yang lama...
nangis!!

kasihibu said...

kakcik
------
hehehehe sya ingat sya sorang je yg terkena gini ;p

kasihibu said...

kakzakie
--------
sya lah yang buat, ingatkan macam yg lama dulu
elok je letak terus jadi gitu ;p

kasihibu said...

Doc
---
hehehehehe... kalau 50 perghh putih mata sikit (,")
erpp boleh tukar dekat bank negara tak ;p

azieazah said...

Ohhh saya dah faham. Duit baru skang banyak plastik berbanding paper yer. Letak iron, sudah kudut la ya?

azieazah said...

Ohhh saya dah faham. Duit baru skang banyak plastik berbanding paper yer. Letak iron, sudah kudut la ya

kasihibu said...

AA
--
sya suka lagi duit lama dari yg baru yang versi ni ok lagi kena versi terbaru lagi pulak, silap2 terbayar lebih sebab melekat dan nipis kan?

Daddy Ziyyad said...

ahahaha..baru saya nak suruh 'iron' kan duit tu! rupa rupanya jadi macam tu sebab kena iron!

Ibu n Abah said...

Ingatkan boleh mcm dolu2...
Lg gosok.. Lg crispy....
Hahahaha... Bank pun tak terima kot bila dah jd cenggitu...
Issshhh issshhhh... Sape punya bini ler tu ????

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

boleh guna lagi tu....

rynas said...

boleh pakai lagikan..hehhehe..sib baik rm5 jer..kalau rm50 haru

Dinas Aldi said...

Err boleh guna lagi tak bila dah kerenyok sakan macam tu eh?

JunAina said...

Hehhee...duit dulu kertas...duit sekarang ada unsur plastik. Rugi dua kilo gula...ehehee...

kasihibu said...

DZ
--
tu sebab pepandai meng"iron"lah tu
makanya menjadi macam tu (,")

kasihibu said...

akak
----
kan? buat kenanganlah gamaknya nanti nak ajar anak cucu jugak (,")
hehehehehe...bini sapo lah tu kan? ;p

kasihibu said...

atuk
----
w.salam
tak boleh dah sebab dah jadi kecik dan kecut seribu kedut sebelah duit tu

kasihibu said...

rynas
-----
tak boleh dik, buat kenangan saja(,")

kasihibu said...

Dinas
-----
tak boleh lah jawapnya sebab dah tak saiz kecik tang kerenyok tu

kasihibu said...

JunAina
-------
isshh...betul lah
tapi apa kan daya kecuaian yang tidak di sengajakan (,")

Maiyah said...

boleh tukar kat bank kot