Monday, July 23, 2012 By: kasihibu

MILIK SIAPAKAH TANGAN TANGAN INI?

Agak agak dapat tak di agak antara tangan tangan dan jejari runcing tu
yang mana satu milik sya?
hehehehe...........

maaf ye en3 tak seberapa ni sebab mengantukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...........sangat
al maklumlah bulan ramadhan wajarlah kita bangun sepagi yang pagi daripada biasa (,")

17 jeJari meNulis:

doc said...

apesal semua runcing runcing?

KhaiRin : anies said...

x runcing x pe..tu tanda rajin kt dapur ;-)

Kakzakie said...

Tangan ibu dgn tangan anak dara dah hampir samalah Sya.. menandakan anak dah semakin besar. Kakak tak dapat teka:)

atuk said...

Salam Ramdhan Kasihibu

tangan yg rajin membuat kuih yg sebelah atas...he he

kakchik@ella said...

seriusla kc tak tau jawapannya. kc tak pandai main teka teki. hehehe.

Ibu n Abah said...

mesti yang agak berisi tu dan cincinnya berbatu...
heh he he..
(memang dapat apa???)
- dengar lagu pun dah seronok...
best lagu yg sya letak ni..
Astaghfirullah...

sudipVSsenduk said...

yang atas kot :)

kasihibu said...

Doc
-----
Jari mak diorang je yg gebu2 haahaha....

kasihibu said...

Kharin
--------
Air tangan kan?ke air jejari jemari?

kasihibu said...

Kakzakie
-----------
Sebenarnya itu yg sya maksudkan anak2 dara dah dkt nak sama besar dgn ibunya.....tangan sya yg gebu tu kal hehehe....bahasa kasarnya yg kembang setaman tu ada cincin batu:-P

kasihibu said...

Atuk
------
W.salam selamat berpuasa atuk dan keluarga
Tepat tekaan tu.. tp x rajin pun tambahan skrang ni x ada siapa di rumah

kasihibu said...

Akak
------
Hehehe... Betul yg montel tu gebu2 tu;-)

kasihibu said...

KC
----
Nak bgtahu sbnarnya anak2 dara nak sama besar dgn ibu:-P

Dinas Aldi said...

Nak teka pun dah ada jawapannya, hehehe.

rieda_ffya said...

erm..rase tgn ibu yg plg atas tu erk..main teka jer..salam ramadhan...

Temuk said...

السلم عليكم ورحمة الله
Jari jemari, walau pun gebu tetaplah ayu. Kalahlah jara jemara, kecuali jara jemara si lanang cilik.

LiYa HaNiF :: said...

salam kenal...
salam ramadhan..

kita follow... ^_~