Tuesday, June 19, 2012 By: kasihibu

"ANAK" DAN "MAK.."


Agaknya si KC penat sangat bermain, sampai terlena di sisi anaknya(,")

lokasi belakang pintu bilik
hai............lah anak..............(,")

16 jeJari meNulis:

Mama Mya said...

Alololo ciannyer lah KC.. letih sgt.... naper mata "anak" dah hilang sebelah??...

pena rozie said...

same mcm gan cik aisyah....

gadisBunga said...

lupa nak di pampers kan 'anak'nye tu...hehehe~

Kakzakie said...

Kakak Cantik dah letih main tu dia terlena. Tidur dia dgn hati gembira Sya sebab itu balik pintu pun tak kisah...

Daddy Ziyyad said...

Kurus bebenor anaknya! :-)

pok amai-amai said...

Alalalalala...sian die. Pnt sgt tu gamaknya. Doll tu setia je teman die tido. Heee!

kasihibu said...

mama mya
--------
dah penatlah tu dik, terus terlena dgn sebahagian anak dia ;p

kasihibu said...

PR
--
kan? bila diorang dah ralit main boleh sampai terlena

kasihibu said...

GB
--
heheheh...anak dia tak makan tak minum tak kencin (,")

kasihibu said...

kakzakie
--------
sedar sedar dia dah tertidur je, kesian pulak

kasihibu said...

DZ
--
Tak cukup makan gamaknya dahlah mata kurang sebiji ;p

kasihibu said...

PAA
---
tu lupa nak menyelimut sekali tu, sbb mak dah terlena

Kesuma Angsana said...

teringat2 masa saya kecil dulu ... slm kenal n dah follow u 242

makchaq said...

Anak makcaq pun selalu macam ni, tapi bawak banyak anak2nya..
Kalau kita tanya kenapa banyak sangat, dia kata entahlah budak2 ni semua nak ikut, bawak jugak la..

nazli said...

anak saya, Dalia, baru setahun, tak suka anak patung...lebih suka senapang...terikut2 ngan abang2 dia...

nazli said...

anak saya, dalia baru setahun tak suka anak patung...lebih suka senapang sbb terikut2 dgn abang2 dia..