Thursday, May 31, 2012 By: kasihibu

SEPI SEBAB CUTI DAN MALAS PUN IA JUGAK (,")




siapa yang teruja ni abang ke ayong? (,")






Sya bersama rakan rakan se dorm ayong dan ika


 muka orang yang di raikan...







BIARLAH GAMBAR SAHAJA YANG BERKATA KATA.... ; )


TENTANG KEJUTAN BUAT AYONG...

12 jeJari meNulis:

kakcik said...

Dah besar Ayong. Cantik orangnya. :)

Daddy Ziyyad said...

suka kawan2 sedorm dapat makan kek tu! ahaha

kasihibu said...

kakcik
------
t.kasih kakcik ..
umur je dah besar tp perangai je belum ;p

kasihibu said...

daddy Z
-------
ya Allah, sungguh DZ, akk seronok tengok diorang ramai ramai makan suka hati bila rasa meriah dengan gelagat diaorang semua

al-lavendari said...

anak pakngah yang tua pun di panggil ayong .. tapi comel lagi ayong awak !

kasihibu said...

pak ngah
--------
ayong tu kecik lagi, memang patutlah comel
ayong pak ngah dah dewasa tak comel tapi jelita macam tu heheheheh... ;p
mesti ikut muka mak ngah yang tetap jelita tu.

KhaiRin : anies said...

happy belated birthday!

ainnoraini said...

makin manis..ikut mak dia la tu kann..

@cu SaYaNg said...

nampak jelas muka hepi di muka ayong

ibuintan said...

memang tergambar kegembiraan Ayong.. mesti bangga sgt diraikan bersama rakan2

Yasminhamid said...

happy belated birthday along.. Happy tgk dia seonok..

Acik Erna said...

salam sya..cantik anak dara sya ni.