Monday, April 16, 2012 By: kasihibu

KENYATAAN KE TUDUHAN?

ADA KE PATUT EN PAKWE KATA TANGGUNGJAWAB SYA
 SEBAGAI SEORANG IBU TELAH GAGAL DI LAKSANA?

HUHUHUHU..SYEDIHNYA ;(

HANYALAH KERANA
SEPANJANG SEMINGGGU KETIADAAN BELIAU
 DI RUMAH DAPUR ITU MEMANG TIDAK PERNAH BERASAP ASAP


DIA KATA SYA TAK SAYANG DIA DAN KELUARGA KERANA
TIDAK MENJAGA KESIHATAN DIRI
HUHUHU..................SYEDIH LAGI......................;(

16 jeJari meNulis:

kakcik said...

Dia bergurau je tu. :)

Kamsiah said...

salam
hehe..saya pun sama..kalau en asben outstation...lauk pilih,tunjuk2 ja..bkn apa..tak berbaloi nak masak...makannya tak byk,tak ramai...

Jiejah @ Iza said...

ehehheee sabar je la kak . kalau saya pun samaaaaaaa ,suami x de dapur pun totop .

Acik Erna said...

salam sya..jangan sedih..teguran kerana sayang tu

KhaiRin : anies said...

anggaplah sbg teguran tanda kasih...biasa la lelaki mn nk selindung2 ni

cheqna said...

alololo
nape tak berasap dapur tu??makan luar ke kak??

kasihibu said...

kakcik
------
masa ayong ada dgn sya semangat jugak nak masak w.pun makan berdua, ni sya tinggal dengan abang ariq dan kakak chantik je..
dah makan di tempat kerja jadi tak lah balik kerja masak pun siapa pulak yg nak makan kan?

kasihibu said...

kak kamsiah
-----------
enpakwe balik rumah hujung minggu tu baru lah sya masak, kalau hari bekerja tak ada siapa pun di rumah nak masak buat bazir je sbb tu sya tak masak

kasihibu said...

mommy
-----
itulah tersedih jugak,masak untuk diri sendiri, masak air je buat milo dah konyang kan?

kasihibu said...

kak erna
--------
w.salam sya bukan tak makan masa kerja sya dah makan,sbb tu balik kerja tak masak

kasihibu said...

KhaiRin : anies
---------------
kan? cubalah berkias kias sikit sejuk hati kan?

kasihibu said...

cheqna
------
tempat kerja dah makan dik, jdnya nak masak untuk diri sendiri memang tidak lah

inazamri said...

kalau dah kita sorg2 kat umah..kat tempat keja lak kita dah kenyang..mmg la jd malas nak masak bila balik umah.

MulutPayau said...

saya pun tak masak kalau suami tak de...suami Sya gurau jer tu.......

Azhariah Zuber said...

sbb kita n anak tak memilih. suami ye la. hehe

ibuintan said...

sya... suami ckp camtu sbb sayang kan sya dan anak2 tu, dia taknak sya dan anak2 makan masakan luar selalu.. takut sakit perut atau masalah lain, maklumlah masakan jual ni mesti byk aji perasanya