Saturday, March 24, 2012 By: kasihibu

TITIPAN AKHIR SEBELUM BERCUTI...

Mulai..............
Sekarang ibu kena kuatkan bunyi ring tone
tak boleh dah set bunyi  lagu lagu...
tapi kena set bunyi yang klasik.

kringggg...............kringgggg......kringggg...........

hehehehe..... klasik kan?

kalau tidak ibu akan terlepas panggilan yang di rindu rindui daripada anak anak


kak ngah dan ayong / Nur Atika dan Nur Aisyah(," )
Hujung bulan ni ibu ada anak anak 
 yang tolong garu garukan tapak kakiibu masa ibu hendak tidur
yang selalu menggarugarumemicitmicit tapakkakiibu adalah..............

Kak Ngah!!!!! (,")

ok..selamat berhujung minggu wahai kawan kawan.........

kita jumpa seminggu daripada sekarang (,")

nota: pagi ni dapat panggilan dari si anak dara, nak tahu apa yg di borak?
diaorang suruh datang sebab stok makanan dah habis (,")
hrrmmm....anak...anakkkkk....

12 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Kakak tiap minggu jenguk anak kakak sya.. kalau dia tak rindu tapi kakak yg tak boleh tahan...

Hari ini kakak akan ke sana lepas siap memasak...

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

jangan lupa untuk stok saya juga...he he

KhaiRin : anies said...

mcm2 kerenak ttp ianya ttp membahagia kan?

Papa Mifz said...

selamat bercuti...:)

OmbakBaik said...

rendu ye kak...takpe..nnt2 biasa la tu...terus kuat ye :D henfon kat tgn je la pasni..cm org bercinta..hehehhehe

cheqna said...

stok makanan habis kompem telefon
hahahaha

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

alhamdulillah..dikurniakan anak2 yang solehah...

Cho Zila said...

alahai... begitulah ibukan...
nama anak saya nurul atikah.. nak serupakan....

sal said...

betul, kena klasik sikit, klu tak ,tak perasan akan bunyinya ..

DrSinga said...

bekalan kicap havis..?

( saya dulu.. bawak kicap..)

zino said...

tadi dapat la makan2 dengan anak anak walaupun dia orang tak balik.. kami yg cari mereka hehe

@cu SaYaNg said...

bercuti ke mana kak?