Thursday, December 8, 2011 By: kasihibu

DOAKAN ANAK ANAK KECIL SYA YE...

Gambar  si kecik kecik tak ada
sehari dua ni kenapa banyak sangat keluh kesah dari sya

sbb tak tahan melihat kedua dua anak anak kecil sya bersilih ganti

muntah muntah dan sakit perut

bukan makan makanan luar pun,  tapi semalam doktor kata mungkin dari sumber air
masalahnya air yg di minum dan makanan yang di masak
dah masak bebetul, buat sup, sya renehkan air dulu baru masuk bahan bahan isi untuk sup tu

baru tadi mama telefon kata si kecik berdua tu masih berkeadaan yang sama
sya akan bawak diorang ke hospital petang ni untuk pemeriksaan selanjutnya...

nota: yang sedih kan,bila anak anak kecik ni menangis sebut ayah..
walaupun ayah baru saja balik ke rompin untuk memulakan kerja semula : (

12 jeJari meNulis:

Acik Erna said...

assalam sya..memang sedih bila anak2 menangis esbut ayah..akak pun pernah rasa macam tu..bila ayahnya pi kursus anak2 tak boleh nak tidur malam..masa kecik dulu.
semoga naka2 sya cepat sembuh ye

Dinas Aldi said...

Semoga anak2 cepat sembuh & berada dalam lindunganNya selalu..

ainnoraini said...

bile dia sebut nama ayah kite pun jadi sebakkan...

sabar ye sya..mudah-mudahan cepat sembuh anak2 sya tu yee..

Dr. Ben said...

May Allah s.w.t. protects your family. Amin.

Zura said...

alahai syahdu lak bile part sebut 'ayah' tu..zura doakan anak² akak cepat sembuh,insyallah..amin

Mama Mya said...

Kak.. sabar yer...
D doakan semoga anak2 akak cepat sembuh...

akuzle ayu said...

alahai,kak... ciannyer.. maybe depa stress psl windukn ayah depa... akak try belai2 pala depa, usap2 bdn n cerita2 ngn depa yg ayah depa kne g kje...

Ibu n Abah said...

Sya..
tabah ye..
Anak2 mesti sya bawa ke klinik atau hospital untuk pemeriksaan lanjut.
Akak doakan semuga anak2 aya bertambah sihat nanti. Insya'Allah.

Yan said...

sabar ye sya..bila dah muntah2 tu elok admitted kat spital je.. senang nak observe.

mamaijat said...

...adohai,ciannyer..semuga semua cepat sembuh kembali...
insyaallah.min.

kasihibu said...

acik erna,dinas aldi, ainnoraini,Drben,zura,mama mya,aku zleayu, akak, kak yan, mamaijat

terima kasih diatas sokongan dan doa
setakat ni abang ariq dah beransur sembuh cuma kaka saja yang masih tak mahu makan atau minum dia kata kakak takut nak makan, nanti kakak muntah
haraplah mereka cepat sembuh
petang smlm doktor kata, tak perlu di masuk ke wad sebab masih terkawal lagi kandungan air dlm badan

kaklong said...

bila ank2 sakit,kita pun sama2 sakit...