Sunday, December 25, 2011 By: kasihibu

cuti cuti ahad

tak buat apa apa yang best pun....
kecuali lepak lepak dan sanggap

semalam dah jalan jalan ke sg besar tgk anak saudara baru


huhhhhuhuhu.....tak best langsung   guna glaxy nak buat entry kan,tak puas nak menaip!!!!!! ten gok ejaan pun salah


nota:glaxy enpakwe, sya tak minat guna yg cecanggih ni,
sya guna telefon pun cikai cikai je..janji boleh cakap dan sms kaedahnya..(,")

6 jeJari meNulis:

mamaijat said...

.....ha ha ha ...
lelama biasalah tu....

Tiramisu Fatiema said...

sy cuti g kenduri je akak..okla dapat santai2..

Cik Kamoo said...

loooo baru nk try galaxy...tak syiok ke blogging pakai galaxy nie???

Acik Erna said...

assalam sya..akak tadi lalu sungai besar..singgah jugak la tengok2 apa yang ada..he he

sal said...

Selamat bersantai2 di rumah..

cuti2 krismas memang masanya meluangkan masa bersama keluarga..wlupun tak kemana2 tapi still gembira jika dpt berkumpul bersama..

azieazah said...

Dijamu Nasi Ambeng tak?