Friday, November 4, 2011 By: kasihibu

MARI KITA BALUT....

 gigih tok mengajar anak anak muridnya : )



dah pandai sikit dah si kak ngah dan sil sya.....

 taraaa.......hasilnya

jaga bebaik jangan kasi bukak balik cukup ye cik tehhh.....

Esok pagi baru upacara selanjutnya , eh banyak jugak menu nak di masak nih
jom tidur dulu... (,")



nota: abaikan tarikh dan masa di gambar gambar tu tak betulkan lagi setting tu.

16 jeJari meNulis:

akuzle ayu said...

ketupat pulut tuh eks? beshnyer if dpt blk kg...

PCL said...

slm, pcl dtg ni...balut lebih skit na...npknya berjiran dgn mamadiana la rupanya....kami dpn sksl ja..

Ibu n Abah said...

Nyum..nyum...
Akak paling suka ketupat palas...
nak buat memang tak pandai..
makanlah yang pandainya...
makan dengan rendang dan kuah kacang...
nyum..nyum...

atuk said...

Assalamualaikum Kasih Ibu

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
Semoga Amalan Kita Diterima Oleh Allah

saya suka ketupat palas tu....

Wassalam

@xiiinam said...

Selamat Hari Raya....

Hamizah said...

dah 3thn xmmembalut..
miss sgt2..

Acik Erna said...

assalam sya..nape akak hantar mesej..pending.camna ni..

Marina Monroe said...

Salam, auntie pandai makan tapi tak tahu buat..huhuhu
Meleleh air liur aunti bila tengok ketupat palas..

kasihibu said...

akuzle ayu
----------
yup..baru lepas pekena ketupat palas cicah rendang ayam stail utara (,")

kasihibu said...

PCL
---
hehehe...dah seperiuk besaq tu, kira banyaklah kan?

kasihibu said...

akak
-----
kalau dekat sya dah hantar barang seketul dua...
tak apa ye, nanti sya tolong makan untk akak (,")

kasihibu said...

atuk
----
w.salam
salam aidiladha untuk atuk dan keluarga

kebetulan bawak mil beraya bersama, kita tukar menu makan ketupat palas pulak ye?

kasihibu said...

ckLah
-----
salam aidiladha buat semua keluarga

kasihibu said...

hamizah
-------
tahun dpan dah balik m'sia kan?
sabar ye(,")

kasihibu said...

acik erna
---------
sya baru perasan telefon dah habis bateri

kasihibu said...

aunty
-----
sya pun baru belajar dari mak mertua
anak dar sya cepat dapat belajar cara balut