Thursday, September 15, 2011 By: kasihibu

SAMPAI MIMPI MIMPI...........

Huissshhhhhh....................teruk betul


sampai termimpi mimpi buat en3
hehehehehehe.....

gayanya macam lah sibuk sangat ye
menyepi beberapa ketika

opsss.....ada juga yang sudi meninjau di balik jendela

terima kasih pada yg sudi menjengah

maaflah sya belum ada aura rasa untuk berblog
nak bukak blog sendiri pun M***s

entahlah mungkin sebab...........................

rasa di hati  berbaur baur..........

sebab....................



sebab............................




Alhamdulillah rezeki ayah dan bonda untuk ke Mekkah pada hijrah ini
penerbangan pertama KT 3 jam 9.30 malam pada 29hb Sept 2011

semoga ayah dan bonda di beri kesihatan yang baik,
di beri kekuatan dan di permudahkan olehNya yang Esa.

13 jeJari meNulis:

Dr. Ben said...

alhamdulillah... moga selamat semuanya.

Hamizah said...

cepatlah bangkit..

Zaitun said...

Alhamdulillah semoga ayah dan bonda sayangibu selamat pergi dan kembali dan mendapat haji mabrur.

Lepas ni jangan malas2 lagi update blog.

Acik Erna said...

Alhamdulillah semoga ayah dan bonda sya selamat pergi dan kembali dan mendapat haji yang mabrur

LadyBird said...

ni mesti selalu fikir nak update ape blog..
sebba tu smapai termimpi2 :)

Dinas Aldi said...

Alhamdulillah, rezeki yg memang dinanti2 tu :)

kaklong said...

alahmdulillah...

seronok la dio orang..omak kaklong yo lom lopeh2 laie..dio berharap bona dapek poie tahun ni...tapi hampo...!

azieazah said...

Syukur, mereka berpeluang menjadi tetamu.

Moga diberi kesihatan dan kesejahteraan sepanjang berada di sana nanti.

Azhariah Zuber said...

kami pun malas update blog...cam ne nak ubat penyakit ni tah

Yasminhamid said...

syukur.. semoga mereka selamat pergi dan selamat kembali

kakyong said...

salam singgah sini.

Tahniah buat makbonda & ayhnda you semoga selamat mengerjakan haji & mendapat haji mabrur

al-lavendari said...

insyaallah semuanya akan selamat. lama tak masuk, tengok2 dah tukar nama blog rupanya.

MulutPayau said...

Alhamdulillah...semoga mereka selamat pergi dan kembali...

p/s..masih bermimpi lagi ke????