Saturday, August 13, 2011 By: kasihibu

TERUJA DI PASAR TANI ....















baru hari ni dapat benih tomato cherry, itu pun beli di pasar tani pagi tadi

macam macam sya rembat nasib baik bawak kereta BGK je,
jadi terhadlah sikit nak membeli belah anak pokok

petang tadi sya tengok anak pokok cili yg mak semai tu dah tinggi, harus kena rembat esok tu
hehehehe...bertambah koleksi pokok pokok

dan makanya ada harapanlah nak jadi  peladang jaya tahun 2011 (,")


nota:sya tak kenal pokok yang last tu, pokok apa tu? buah buahan ke atau pun herba ye?

4 jeJari meNulis:

IMANSHAH said...

salam

saya sellau juga ke pasar tani, tujuannya untuk beli cd ustaz kazim setiap sabtu

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
pasar tani ada jual cd ye?

Sz said...

beli pokok kayu manis tu ke kak?
tringat dulu praktikal kat CEPP utm...memang segala jenis tanaman herba2 diorang ada ....

sayangsayangibu said...

sz
---
akak tak beli anak dara yg ambik gambar, masuk je dlm ni ;p, cuma beli pokok limau kasturi dan benih tomato cherry