Friday, August 12, 2011 By: kasihibu

BERKEMBAN SAMPAI KE JALAN........

Eh!!! pasal apa pulak cerita pasal kemban kemban  bulan puasa ni kan?
selalunya kemban di kaitkan dengan orang perempuan


tak kisahlah kemban kampung ke macam ni.......
atau

kemban bandar ke macam ni.......



semuanya di kaitkan dengan orang perempuan

tp............

yang sya tak faham kan
sebab dah banyak sangat ternampak aksi macam ni

mungkin diorang tak rasa segan
tp yang kita perempuan ni pulak rasa segan

nak tahu apa yang sya segan pasal kemban ni?

ha...... tengok  contoh yang ni

alahai cik abang cik abang
kalau setakat bertuala je lilit di pinggang janaganlah keluar dari rumah tu sampai ke jalan

segan kita bang!!!!!!!
tp mungkin ada jugak orang lelaki yang segan bila tengok perempuan berfesyen kemban2 kan?



nota: nasib baik enpakwe bukan jenis kemban2 ni, seluar pendek pun bukan

8 jeJari meNulis:

eelobor said...

orang laki benci tengok pompuan berkemban ala kampung jer, kalau ala bandar rasanya.... peratusan yang benci tengok tuh menurun kut. hihiihih.... nie kata2 serius atau gurauan?

IMANSHAH said...

haha betul tu kat kg ramai..saya memang tak gemor

sayangsayangibu said...

eelebor
-------
hehehe...terutama mak mak kat rumah kan? sya pun segan nak kemban2 je
tentang peratusan kemban kampung dan bandar tu
sya setuju hehehehee...

sayangsayangibu said...

iman
----
segan kan?

Dinas Aldi said...

Takut la tengok orang berkemban, tak kira lelaki atau perempuan. Takut jatuh kain tu, kahkahkah!

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

teringat zaman 60an
gambar macam yg kat atas sekali tu...
biasa pd masa tu..

SELAMAT BERBUKA

Wassalam

sayangsayangibu said...

dinas
-----
hehehehe...satu hal lah pulak kan?
bertambah tambah segan seumur hidup
weeeiii tak sanggup!!!!

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam dulu dulu ialah sya pun biasa tengok di kampung2, sekarang rasanaya tak ada atau dah kurang kot?

selamat berbuka juga mesti meriha bersama keluarga kan?