Sunday, April 10, 2011 By: kasihibu

MENCARI TUAN YANG BARU

~iklan sebentar~

Sebenarnya dah lama dah.................
sya dan enpakwe nak carikan tuan baru

untuk BHC si hitam manis tu....

tp sayang................


tp dah 4 bulan asyik duk ngulang bawak si hitam , si biru dan si merah tu

dah tak larat pulak nak melayan sampai 3 buah
mcm  kaya sangat......tp non ado

jdnya

hari ni sya nak umumkan

dengan rela hati

sya nak carikan tuan baru untuk BHC tu

Iswara 2004
sekiranya  berminat  hubungi sya di  017-2185627
harga 9.5 K  saje.......



47 jeJari meNulis:

ibuintan said...

sya.. letaklah gambarnya sekali

nak cari yang lain ke?

sayangsayangibu said...

kak, sya bukan tak nak letak gambar, tp gambar2 ada dlm kamera yg masih belum di repair tu.

azieazah said...

Kalu sampai 3, tentulah tak terlayan. Elok gak diganti yg baru...

Kakzakie said...

Tak lama adalah yang mahu menjadi tuan baru tu. Tapi sedih kan masa nak bagi pada org lain demi mendapat yg baru....

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,


Haaa...kan ibuintan dah minat tu....nia nak beli untuk Along dia la tu...

sayangsayangibu said...

K'azieazah
----------
itulah sbb dah tak terlayan, kadang tak sempat nak gilirkan pun guna. sayang tu memang sayang tp kalau lelama karat pulak kan?

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
sedang mencari....
kereta tu dah habis bayar,itu yg sayang sangat tu.

sayangsayangibu said...

Cikgu AH
---------
w.salam..
kalau ada rezeki bolehlah saja..

kakcik said...

Kakcik cuma ada satu je... itu pun berkongsi dengan suami. Kakcik pun tidak memandu! :)

gadisBunga said...

aiyark. salah komen tadi.

auto ke manual kak?

sayangsayangibu said...

kakcik
------
satu pun keperluan jugak kan?
sya bukan apa yg hitam tu sulung sbb anak anak dah dua orang masa tu, lepas tu si biru pulak nak hantar anak anak ke sekolah yg merah pulak sbb keluarga dah bertambah besar, jd kena beli besar sikit dari si hitam dan biru tu
jd bila dah banyak nih, tak terpakai dah nak diulang pun tak terulang gilir gunakan..jd dari berkarat baiklah di lepaskan saja.

sayangsayangibu said...

GB
---
manual 1.3
dah habis bayar pun.

en_me said...

simpan jer kat umah wat kenangan.. atau hiasann.. sentimentel value tewww.. ihiks

JunAina said...

setiap benda yang pernag menjadi milik kita pasti mempunyai sentimental value yg tersendiri...sayangkan? tapi dari terbiar sehingga menjadi pembaziran utk mentainance lebih baik le org lain yg lebih memerlukan guna...

sayangsayangibu said...

en-me
------
parking di rumah cuma muat 2 kereta dan satu motor sajo ;p

sayangsayangibu said...

junaina
-------
yg pertama tu adalah kenagan yg indah
banyak memori kereta tu

Amy Syaquena said...

Satu keputusan yang bagus , better di gantikan dengan yang baru supaya tidak memeningkan kepala lagi

kak Erna said...

sya..kalau dah 3 mana nak laratkan..elok le..nanti ada la yang berminat ut..

cikceriacorner said...

nak cari tuan baru ye kak...:)

sahromnasrudin said...

upload la picnya sekali kak...mesti ramai jatuh hati nnti kan

sayangsayangibu said...

Amy
----
betul tu amy..
kalau lama dibiar tak bawak berjalan hati akk boleh berdetik, merajuk pulak kereta tu ;p

sayangsayangibu said...

kak erna
---------
insya'allah setakat ni dah ada yg bertanya, kalau boleh sya nak pergi serah sendiri sbb nak urus tukar hakmilik sekali.

sayangsayangibu said...

CC
---
ia dik..sbb kesian dgn kereta tu banyak parking dari bergerak, cer tanya sesiapa yg berminat

sayangsayangibu said...

Shahrom
-------
buat masa ni masih tak dapat nak letak gambar , lg pun kereta tu memang tak ada ubahsuai apa pun jd memang model yg proton tu je enpakwe tak minat bab solek2 kereta ni.

sayangsayangibu said...

Shahrom
-------
buat masa ni masih tak dapat nak letak gambar , lg pun kereta tu memang tak ada ubahsuai apa pun jd memang model yg proton tu je enpakwe tak minat bab solek2 kereta ni.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ongkosnya boleh disimpan.
kan kak ?




tak cuba Mudah.Com ? Minggu lepas suami saya masukkan iklan jual keta jugak. Tak sampai sehari dah terjual.

Hanis Azla said...

dah tiba masa utk let go yer..

sayangsayangibu said...

reen
----
boleh bayar bulanan si merah tu pun ;p

tak masuk mudah lagi sbb tak ada gambarlah.

sayangsayangibu said...

hanis
-----
yup...dah tiba masanya

Yan said...

apa yang bakal menganti tu??

sal said...

mana gambarnya..tak kenal maka tak cinta, dah kenal mungkin jatuh hati..mungkin cepat dpt jodoh..

Mak Su said...

selamat berjaya :)

eelobor said...

banyak nyer....sampai 3 yer. masuk jer dalam mudah.my sekali

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
mpv je sbb anak anak anak dan anak dah besar itu pun bergaduh lagi bila masuk kereta

sayangsayangibu said...

sal
---
akan usaha untuk letak gambar.

sayangsayangibu said...

maksu
-----
insya'allah mudah mudahan begitukan...

sayangsayangibu said...

eelobor
-------
akan diusahakan untuk masuk dlm mudah tu.

So Shy Lady said...

3 keta kerr...maintenance cost byk juga tu, kan ;)

bobhandburry said...

Salam kunjungan.. singgahla di blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

bunga said...

sis kena letak gambar..baru dapat tengok mana lebih mana kurang..hahaha..

~ yus ~ said...

semoga dapat pembelinya nanti ya kak..:)

Yunus Badawi said...

Ha'ah letaklah gambar kereta tu

Daddy Ziyyad said...

keta letak gambar..kalau boleh tunjuk sekali odometer nya..itu yg penting bila jual kereta ni

Farrah Hasna said...

kalu ade pic best skit kan iklan nih..hehe

Che Mid said...

Salam, baik-baik ya, kata orang kereta pun ada semangat, takut-takut meragam dan merajuk pulak... ke bengkel pulak perginya.. ongkos lagi!!..

Che Mid said...

salam kenal, baik-baik, orang kata kereta lama ada semangat.. asyik kata nak tukar tuan, merajuk dan meragam pulak dia.. ke bengkel perginya.. ongkos lagi..

Amy Syaquena said...

as'salammualaikum kak ,

amy singgah sini sebelum out station esok. harap akak baik2 aje ye..