Tuesday, March 30, 2010 By: kasihibu

Sakit ttuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttt........

Jam 6.30 pagi tadi tetiba aku sakit perut

sakit sesangat
rasa nak guling2



masuk bilik termenung. ...tp tak  ado hasil
keluar balik, sudahlah tak mandi lagi nih, tp perut sesangat sakit, memang sakit sesangat

tak boleh nak  buat apa apa, peluh jangan dikatalah
rasa macam ditarik tarik usus perut tu...

aku  sambung baring dan bengkokkan badan, sakit sungguh, dlm hati dah terdetik dah, boleh ke tidak pergi kerja nih, malas nak mc

panggil ayong,dia dah selesai bersiap dan bersarapan pagi, mintak tolong ayong urutkan, sapu minyak yuyi dekat perut dan belakang badan

rasa lega sikit, enariq dah menjelajah semua  ruang dalam rumah, tp aku tak larat nak layan, jd nya masa kakak kakak bersedia mahu keluar rumah, masuk dalam kereta dia pun sibuk2 nak selitkan diri keluar, makanya bergaduh gaduhlah adik beradik tu suruh ambik enariq kurung dalam bilik.

Lepas diorang dah bergerak dengan ayah ke sekolah, enariq dah buat kerja lain, aku takut terlelap terus kunci jam 7.30, memang terlelap pun sedar sedar enariq sibuk main kasut.Perut aku ada rasa lega sikit, terus bangun mandi dan bersiap untuk pergi kerja. 

Dan sekarang baru aku terfikir adakan kerana sebelum tidur aku makan yang ni?
tak banyak pun hanya 2 ketul sajok, tp huhuhu....
sakittt oooooo.........



5 jeJari meNulis:

DrSinga said...

prune mmg power...
nak lagi power...cotry prune jus...
:)

sayangsayangibu said...

dRsinga
sya selalu makan prune tu tp x lah agaknya jadi g2 sangat, agaknya salah makan ke terlebih makan smlm..;p

Mak Su said...

alamak..... jadik cenggitu sekali?

Mya Elzara Batrisya said...

Ishkk..ishkkk....
sampai mcm tue sekali yer penangan PRUNE... Kesian Akak.... tapi nasib tak kena cirit Beritt.... lagik masalah... terus tak leh g kerja...

ok.. t.care kak... :)

sayangsayangibu said...

maksu
agaknya ada benda lain yg sya ermakan kot, selain dari prune tu,sbb sblm ni x ada apa apa pun

D,
petang semalam anak anak tanya lagi pasal sakit lagi ke perut ibu, thari ni makan tak ada apa apa pun. ;p