Thursday, March 25, 2010 By: kasihibu

Nape pulak?



Kenapa dengan aku nih?

hhrrmmmmmmmmm...........

 Pagi tadi masa nak berus gg, boleh pulak terambil pencuci muka letak dekat berus gg adeehh............. ;p

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Masa hantar enariq di rumah mamanya tadi tutup pintu kereta, tiba tiba di belakang si enariq sudah nangis, rupa rupanya  si enariq sudah tersepit 2 jari  dekat pintu pemandu tu, kesian dia, nasib baik tak ada apa sangat, sbb mungkin sipi2 je jari dia terkepit tu kot, tp merah jugaklah, meraung hebat gak lah,sampai mam dia menjengok dari tingkap.Puas juga dipujuk sorry morry jangan katalah, tp dia nangis jugak
sedih hati aku nih...nak tahu bila dia berenti nangis?




masa aku tepuk pintu kereta tu sambil cakap,

haaaa..................biasa ni buat anak ibu,  ( sambil babab itu pintu ) ngeeengeeeeee......

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ada satu peristiwa aku tak boleh nak lufe...
suatu hari aku dah parking baik kereta depan rumah , pastu rupanya handbreak tidak di tarik, jadinya

kereta aku bergerak sendiri sampai di tiang bendera depan rumah aku tu.....

adeehhh...... nasib baik tiada kemalangan kecik berlaku sebab depan rumah tu laluan orang dan kenderaan jugak ,kalau tidak........

6 jeJari meNulis:

Jiejah @ Iza said...

heheheeheh apakah tandanya itew ???

Mya Elzara Batrisya said...

Mybe kak eja byk sgt memikir... D rasa baik Kak Eja G bercuti.. rehat2 kan minda... :)

T.Care kak Eja...

MummyAju said...

nape ni ibu...cmne leh jadi cmni,len kali hati² eh,eheeee..

sayangsayangibu said...

mummy adam
tah lah nape ke dah tuaaa....? aaaa suke...suke...cepatlah 58 nak bersara dah lotih... :(

D
akak baru balik dari bercuti hehehehe...agaknya mood cuti lagi kot penyakit M, sila pinjamkan jin rajin D tu ye.. ;p

Mummybumbam
Itulah kena beringat selalu

Yunus Badawi said...

Salam Eja.

Mmg ada hari semua yg kita buat mcm tak kena. Tapi kalau sampai tersepit jari anak tu sudah bahaya. Nasib baik jari budak masih kecil dan lembut. Kalau org dewasa mau pengsan dibuatnya.

sayangsayangibu said...

YB
betul tu ada hari2 tu mcm tak boleh nak fokus kenapa ye?
sya dah pernah tersepit ibu jari masa tutup pintu kereta sakitmemang lama lepas tu kuku tercabut,nasib ariq x ada apa2 kesian dia.