Friday, December 11, 2009 By: kasihibu

Layan Stim..lentok!!!>> part 1

 mama ariq n KC : Salam, jom keluar makan

henpon aku: .Ok je...dimana?

mama ariq n KC: Tempat yg Ja bgtahu tu, kak nak cuba rasa.

henpon aku: Ok kak, kita g lepas Isyak ye..sya ambik akak ye.

mama ariq n KC: Lambat sangat, kita g lepas Magrib ye?

henpon aku: Boleh saje...

Aku pun gtahu dengan en pakwe nak keluar makan dgn mama KC n En Ariq, sebab kebetulan dia nak g majlis tahlil arwah Pengerusi PPK meninggal Khamis tu, jd ada majlis tahlil di Jenjarom.

Sampai disana dalam kul 8.00++  dekat je di Sijangkang BT 8
nama tempat makan tu Restoren Hajjah Yamah

memang best n berbaloi2...
x percaya cubalah....


                                    . selesai makan, ha comot!! sbb terlalu buruk makan  ;p


En Ariq adalah cuba untuk merampas kamera ibu, tp x dapat lihat saje tahap ketidakpuashati di mukanya itu.

Mama nak menghabiskan makanan yg dah x terabis tu, si Kakak Chantik dengan penyepit tu, dia dah pegang bawak jln2 lagi, adehhh takut dia nak bawak balik sajok...sib baik tidak..

makanan sudah sampai..si KC adalah hendak air ibu ;p
yang ni set stimbot tuk 2 orang makan , tp hari pertama kali makan dengan sefmly ari tu,
kami anak beranak jenuh nak mengabiskan.
 
mama kata, nanti jab mama suapkan ye
tu si KC x menyempat2 mahu air, aku order karot susu, mama minum laicikang.l


pssttt: susunan gambar tidak teratur, kerana line adalah lembab..
aku dah penat nak tunggu dah bosan dan dah muak nak layan line tenet ini...lembab cam si siput gry!!!


0 jeJari meNulis: