Saturday, December 5, 2009 By: kasihibu

Baru nak HANGAT

Di rumah ni. baru nak menghangat cerita Nur Kasih telah berakhir malam raya korban hari tu. Buat Sebenarnya aku baru  terjerjebak dlm cerita bersiri Nur Kasih  nie.. ghasenyer dekat2 episod akhir...
  Sekarang ni aku dah nak habiskan kesemua siri cerita ni. termasuklah enpakwe ku dan tak dilufe si Kakak Chantik!!!.
  percaya x en pakwe aku lebih2  melayan dari aku... dan yg penting telah tolong downloadkan untuk aku... hehehehe..x sangka enpakwe dah terjerumus dlm drama2 siri gini. Tpkan en pakwe chakap bagus ceritera nih, sbb ada menyampaikan, menerangkan dan mengajar kita tentang amalan, membina hubungan, dan hubungan kasihsayang suami is3..memang bagus lah ini ceritera...
Sekarang dah ada pulak  DVD Nur Kasih ni, td masa kitorang menonton bersama sambil bersantai2 anak beranak, en pakwe kata, bagus jugak DVD ni di jadikan hadiah perkahwinan, sbb alasan dia cam tdlah...

Sebenarnya aku x berapa nak layan sangat ceritera2 bersiri ni, sbb kekadang tak sempat nak menonton tv, dah ditonton( zzZZZzzzz.....) ;p
tp demi Nur Kasih...aku layan jua walaupun dah terlambat dah basi kot...

opss...lufer
itu si kakak chantik sudah bahasakan dirinya Qaseh!!!!

adeehh....tulah dio implak menonton Nur Kasih.. ;p

0 jeJari meNulis: