Tuesday, November 10, 2009 By: kasihibu

Rindunye...................

dari kiri yang pink jelita tu aku,
yang tinggi sekali tu adik bungsu maksu /afu
yang senyum manis tu mak teh / apeh
yang rendah cecomel tu maklong / along

dari kiri duduk adalah bonda kesayangan kechintaan aku

sebelah bonda adalah ayah kesayangan dan kechintaan
dan yang hujung chantik seperti KC tu adalah mak chik / afik....


yang ini pulak adalah ayah bonda, adik beradik, anak beranak serta ipar duai aku
gambar ni diambil pada tahun raya tahun 2007 dan di curi dari FB apeh..
tq apeh, letak bebanyak lagi gambar ye, boleh alang curik...boleh g2? :p


adalah aku sungguh rindu pada keluarga serta semua adikberadikku.....
dalam keluarga aku adalah anak yang ke-3 , ada seorang kakak, seorang abang, seorang adik lelaki
dan 3 orang adik perempuan yang sengal. ;p

teringat masa dulu2, kitaorang ni kalau dah berkumpul
memang riuh sekampung

bak kata emak, mesti jiran2 kata
ha..tu anak2 Mariah dah baliklah tu... ;P

pstt....: ini minggu alang ngan anak2 balik kampung...

en pakwe g OTS di Sabah....

jadi moh kita balik ramai2..kasi meriah suasana..
aalah alang rindu pada semua...... :<

0 jeJari meNulis: