Thursday, October 1, 2009 By: kasihibu

kisah MEEGIE.........


yang ni lagiiiii........shedap!!!


Fuhhh...............shedapnyerrr....................!!!!!!!!
semua gambar adalah ehsan dari pakcik google...

Betul ke ejaan nih ye?
bukan apa ini adalah jenis makanan ringan yang memang tidak boleh di masukan di dalam senarai membeli barangan sewaktu bershoping di mana2 pasaraya.
kenapa?

kerana en pakwe ku memang tidak benarkan makanan ini naik kerumah.Boleh kot guna perkataan naik.

Ok..kadang2 bila tiba time beratur nak bayar barang2 tu, aku selalu tengok kebanyakan troli mereka2 ada membeli makanan segera nih...kalaulah.......

aku tahu tak akannya..jd x perlulah nak sambung ayat kalaulah itu.

Masa mengandung si ayong dulu, aku teringin sesangat nak makan meegie, tp en pakwe x benarkan langsung, sudahnya aku telah mengengkari arahan en pakwe dengan mengoder makanan segera tersebut di tempat kerja kerana terrrrrrrlaluuuuuuuuuu........teringin, sadis kan!!!!

Dan petang semalam aku telah mengsms en pakwe gini:

henpon aku: Hello Baby...boleh x tolong belikan mggi 2 bungkus...sya ada cara sihat tuk makan itu mggi........ ( 30.Sept.2009 19:39:52 )

henpon en pakwe:No Way...... ( 30.Sept.2009 19:53:49 )

Sebenarnya aku dah tahu dah..itulah jawapanya!!!!!

0 jeJari meNulis: