Thursday, October 8, 2009 By: kasihibu

AL-Fatihah.....


Ini adalah gambar arwah atok dan uwan sebelah ayah
yang aku sempat jumpa arwah uwan je..arwah atok tak sempat sebab arwah meninggal 
tahun 1957. Al Fatihah.


Ini adalah gambar arwah atok dan uwan sebelah mak

Masa aku kecik2 memang banyak duk dengan arwah, dan aku adalah cucu kemanjaan dan kesayangan dan di menyampah oleh sepupu sepapat disebabkan kemanjaan itu.

Arwah Atok meninggal tahun 1996 dan tahun itu adalah tahun kesedihan buat aku..sedih sesangat...arwah uwan meninggal tahun 2002 dan aku tidak sempat untuk menatap wajah arwah kali terakhir sebab aku tinggal di Langkawi masa tu dan sebab itulah aku berpindah dari sana tak sanggup kalau ada kecemasan lagi.

Al Fatihah..moga roh mereka di rahmati olehNya.

 

0 jeJari meNulis: