Friday, September 11, 2009 By: kasihibu

Semalam.............


Ini adalah pisang kapas dan lemak manis, boleh lagi snap gambo pepagi muning td...


Percaya tak, pagi semalam sebelum g kerja, dah siap siap dah,nak keluar rumah pun masa tu
aku sempat lagi  tuai pisang nih 2 tandan, pisang lemak manis dan pisang kapas,
masa memula pindah 2 tahun lepas, pokok pokok tu ibu dan ayah aku yang tanamkan.
Kenapa aku tuai pepagi moning tu?
sebab...dari pengalaman kitoranglah..
bila kata hati dah terdetik nak ambik hasil, mesti kena  ambik terus..
kalau tidak....

balik kerja tengok,tinggal poko aje..
sebab hasil dah dituai oleh orang lain.
Dari dulu sampai sekarang,begitulah keadaanya.

Semalam gak...
aku panas hati
sebab............BGK aku masih tak siap lagi!!!!

Sedang sebelum tu pihak bengkel tu kata

" aiyaa...u boleh ambik minggu depan aaa...hari khamis ka...gelenti punya...( intonasi apek)
haiiiyaa...manyak panas hati gua loo....

sebab tak ada kereta aku tak dapat beli hadiah untuk en pakwe sebday dia semalam!!
sedang aku dah tahu apa yg aku nak hadiahkan pada en pakwe ku itu..
adeeh...sekso jiwo mak!!!

ooo...hari ni en pakwe tak ada,dia g mesyuarat agong KOTANI di Ampang, terus buke posa sekali agenda dia..maknanya hanya aku dan anak2 jek berbuka nanti..
oleh gitu.....
harus..wajib aku g PARAM lah saje......
heheheheee..boleh gitu anak anak? (",)

0 jeJari meNulis: