Tuesday, September 15, 2009 By: kasihibu

Rezeki dariNya


Menu berbuka hari ahad, adik datang berbuka di rumah
udang kari + kobis,kerabu mangga,puding jagung,ikan masin gelama, ayam goreng mayo..
itulah saje....
sila abaikan tangan dan bubur Ariq tu...


Kueh raya ehsan dari mama atrah n ariq, 
mama kata sebab aku bawak dan tunjuk tempat jual bahan mentah di Shah Alam bagus Sek 13.


Ikan siakap tiga rasa...licin terus masa berbuka,
tp en pakwe kata ikan x berapa garing.


sayur sawi tiram sayur masa berbuka semalam


sotong masak lada hitam ( resepi jeijah)tq...
aku masak jam 1 lelebih td,sebab tak boleh tido...jd ini adalah menu bersahur


menu yang dah lama seawal puasa.
tempe goreng bilis,hirisan mangga,terung sambal dan ikantenggiri rsalut tepung.

Ini adalah antara menu yang aku sediakan untuk keluarga
Aku tidak pandai masak, tp aku suka masak

Lagi bertambah suka kalau yang aku masak tu habis dimakan
dan jadi tidak suka bila enpakwe tak makan .

0 jeJari meNulis: