Monday, August 3, 2009 By: kasihibu

TAG DARI LIYA COMEYYYYYYY




Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

LIYA seorang yang comel..halusss jek..
suka senyum
berchakap tak dengar suara
mmmmm...gapo lagi yek?
apapun LIYA seorang usahanita yang kental..
hidup LIYA.............

Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobbies

-Seorang yang dipanggil kakak chantik oleh rakan sekerja sebab anak dara ku yang ku panggil kakak chantik.......

-Seorang yang very carring,mudah merasa simpati ngan orang uikss..sampai ku pernah terkena...

-Aku ada permata hati yang disayangi iaitu anak-anak bertuah ku seramai 4 orang setakat nih lah.

-Chinta hati aku Mohamad Munir bin Abdul Kadir dan Muhammad Ariq Bin Muhamad Munir

-Aku sayang sangat dengan keluarga ku,ibu ayahku mertuaku,saudaramaraku,kawankawanku sesungguhnya tanpa mereka hidup ku...........

-Aku suka bawak kereta lelaju..adehh..ni penyakit nih bilalah nak berubah nih.........

-Aku suka membaca,tp sekarang aku kurang sangat membaca buku,sebab........
aku suka baca dalam online pulak.

-Aku suka masak masak apa sahaja makanan yang menjadi kegemaran anak2 dan en pakweku
aku suka tengok diorang makan.......

-Aku suka keluar berjalan-jalan bersama anak anak dan keluarga,suka bawak MIL sekali sebab aku tahu dia bohsan bersendirian.

-Aku adalah seorang sahabat yang setia...tp aku sudah tidak berhajat untuk mencari seorang sahabat lagi semenjak.....................
biarlah ianya menjadi rahsia.........

Pick your 10 most deserving receipients and describe them.
- coral
- nest
- dan semua wagih2 ANJUNG PERPATIH yg ada blog
- dan sesiapa lah yang sudi..silalah ambik ye....


Leave a comment on the receipient's blog to tell them they've been tagged

Ambillah TAG ini wahai kawan2 ku........

0 jeJari meNulis: