Sunday, June 28, 2009 By: kasihibu

Malazz day......

Sebenarnya bukan aku nak salahkan hari..tp nak salahkan diri sendiri..
betapa aku melayan movie tah apa tah tajuknya richard gere yg berlakon bersama sapa itu..jeniffer lopez
menarik gak cerita tu,sambil layan movie tu aku layan blog gak..
tu yang kisah n aksi kakak chantik ada tu..
nak tahu hari ni aku....

sesangatttttt...malaz..
hari ni sarapan pagi pun aku beli...cukup malazzz
aku beli nasi lemak dan kueh karipap..itu kueh karipap banyak shedap...

tengahari ni ada jemputan kenduri akikah,En Roslan punya anak cucu
sebaya ariq tu,dah buat akikah dah..si Ariq..?
Insya'Allah 4hbJulai ni kami akan buat sempena majlis pertunangan adik perempuan ku..
ok...cukuplah untuk kali ini...
malaz day..boleh sambung tido ke...uikss...tak bole...tak bole....
hidup perlu diteruskan.....(skema punya ayat....)

0 jeJari meNulis: