Tuesday, June 30, 2009 By: kasihibu

Kemalangan..........


jadinya petang tu aku bawak diorang keluar berjalan jalan sambil membeli belah apa yang patut di JJ Bukitt Tinggi, sebelum tu dah minta izin daripada enpakwe pasal  nak keluar berjalan jalan dengan  anak anak.

Nak dijadikan cerita masa balik dari JJ tu, sampai di lampu isyarat berhampiran JPJ, aku dah tertekan minyak,akhirnya BGK pun mencium belakang persona, adehhh
nasib baik anak anak duduk di belakang masa tu, jadi Alhamdulillah tiada apa apa kecederaan.
Gelabah aku telefon enpakwe untuk maklumkan dengan dia.

keadaan bumper BGK 
lepas tercium kereta pesona tu..adeehhh berapa pulak nak baiki nih 

Pemandu dan penumpang persona

Itulah pesona yg aku tercium dan yg aku geram kata nak setel 
bila aku dah bayar dia pergi buat laporan pulak...

bukan teruk sangat pun kerosakan kereta dia tu...cuma bumper bawah tu pecah aje..
tp dia sudah pow aku RM 400.00 hengget..

.nasib baik dia dah b-in boleh aku bayar saman..
hangin aku sebadan.....
ciss..cis....cisss........................................

  

0 jeJari meNulis: