Friday, June 5, 2009 By: kasihibu

Berat hati....

Petang tadi aku bawa anak2 dara ku yg 2 orang tu berjalan2..kesian dengan mereka duk rumah aje cuti sekolah nih
kami ke Jasco Bukit Tinggi,sebelum keluar rumah aku cuba telefon Qin nak tanya dia ada agenda apa hari ni..kalau g rumah Sha bolehlah ikut..tp x dapat hubungi Qin
jadinya kami pun pergilah ikut seperti rancangan asal.Aku tanya anak2 kita nak naik kereta atau bas...diorang x mou naik bas sebab panas..mm..betul gak.
K selepas bershopping2..pampers, baju tidor anak dara 2 orang tu..pastu beli makan2 lagi..aiskrim lagi...dah penat kitorang pun bergerak balik ke rumah.
Mmmm....nak jadi cerita aku leka perhatikan cermin belakang sebab ada satu kereta follow punya dekat dgn aku..disebabkan leka tu...buuummmmmmmmmmmmmm..............

Aaaaaaaaaaaa..............aku cium punggung pesona....
tidakkk..........
lokasi di trfic ligt Pandamaran/Johan Setia sebelum JPJ
pemandu pesona (2)(L) india...aduhh...aku ngan gabra lagi..anak2 terdiam dah..nasib baik x jadi apa2 dengan anak2 ku..
mm..panjang nih..nanti ku sambung yep....

0 jeJari meNulis: