Sunday, May 3, 2009 By: kasihibu

Sampai rumah dah malam....








Uiiikssss...semalam jadi gak kitorang berendam di PD, tp gerak dari TPG jam 11 lebih,sampai sana dalam kul 1 lelebih gak...Kami lepak di Bt 10 Telok Kemang, ramai jugak umat manusia,MIL dah masak diorang dah sampai dulu dah berendam dulu,dah makan dulu..

Punya banyak menu diorang masak...anak menantu dia ni datang bawak kepek2 buah,roti itu jelah....
sampai2 aje anak2 x lepas peluang g berendam..oppsss..pakweku itu,yg punya susah nak gerak dari rumah punnnn...lupa daratan dapat terjun dalam laut tu,memacam aksi terjunan dia buat.

Aku borak ngan adik ipar ngumpat pakwe ku ha..cuba tengok abang buat aksi ikan todak menyerang Temasik...kehkehkeh...puas kitorang gelak..
pastu bila dah pasang khemah,aku pun membaringan diri dengan Ariq si baby kecik ku itu.

Bila tengok pakwe den memacam aksi dalam laut tu,uikss..tergodalah pulak,kebetulan Ariq dah nyusu n tido ngan lenonya..maka dengan itu aku pun mengambil kesempatan pergi menerpa air laut yg indah permai..saujana mata memandang....
kehkehkeh...jadi Duyunglah pulok!!!!!!elok sangatlah duyung vs todak...
anak2 aku dah dapat pelampung,pastu duk pulak ngan tok diaorang...mmmm....layannnn.....si Ariq adik ipar aku tolong tengok2kan
Dalam jam 5 lelebih kitorang bergerak balik,berhenti sembahyang di masjid PD,pastu gerak balik ke TPG,sebelum balik rumah g makan d kedai Ayong yg glomur ngan sate rusa di Pekan Banting tu,memula hby ajak g makan sate kajang d kajang..tp aku maleh..penat ooo.....anak2 dah ngantuk buat perangai lagik....x sanggup den...Sampai di kedai Ayong menu yg kitorang pilih..anak2 nasi lemak ,enpakwe makan nasi putih ngan tomyam campur,aku makan mee Jawa,order sate ayam n daging, pastu air fresh oren,milo o dan air suam total semua Rm 24.50 jek..adehhh..terkujat acik murah sangatlah pulok...dulu duk S.Alam x dapat harga camnih...
Jam 10 lelebih baru sampai drumah...uikss..penat badan yep..
Lepas siap semua..baru masuk tido,kena ngemas sikit2, x lah pulun sangat cuma kemas mana yg patut aje..

Hari ni aku bangun jam 6.30 pagi...mmmmmmm....segar aje badan,anak2 pun dah bangun awal.
pastu aku kata dengan diorang,dsebabkan semalam kita dah berjalan,dah berkelah hari ni jgn buat perangai,kalau ibu mintak tolong tu....tolong faham...
ngehh..ngehhh..ngehh...guna kuasa vetolah pulok....
k lah..cukup untuk masa nih...nak sarapan jab,milo o dengan goreng pisanjek..sila...sila.......

0 jeJari meNulis: