Sunday, November 1, 2009 By: kasihibu

Selesai sudah....

Semalam adalah hari yang paling penat dan letih buat aku

kenapa?


sebab...
pagi g rumah di S.Alam kemas kemas sikit, dah tu repair yg memana leh aku buat ngan en pakwe

dan tunggu bakal2 penyewa datang tengok rumah

jam 12.00 tengahari kitaorang g kenduri jemputan majlis dari rakan sekerja en pakwe di Kuala Selangor majlis kwen anak perempuanya semopga kekal ke hujung nyawa.

dalam kul 3.00 gerak balik semula ke S.Alam sebab ada lagi bakal2 penyewa nak datang tengok rumah

pastu petang semalam gak dah dapat penyewa tuk rumah tu
dalam minggu depan nak masuk dah.

Kami gerak balik ke rumah tp sebelum tu singgah di rumah pak sedara di Sek 18 tu, raya lepas datang rumah dia x ada, jdnya singgahlah menjengok muka.

Sampai rumah kui 7.00 lelebih, penat giler sesangat dan ngantuk giler

aku lapar tp kengantukan adalah membatasi kelaparan aku

jd..........

aku pun tidak menyedari jam berapa aku tido

yg aku sedar bila chinta hati merengek nak susu saje

bayangkan kemengantukan dan keletihan tu buat aku tido sampai meleleh air liuq.;P

sius cakap nih...sampai g2 sekali...jdnya 6.30 pagi aku bangun tido dalam kebusyuk dan masyam...


kalo chinta hati ke KC ke..
bangun camtu bestlah nak peluk cium...

tp bila mak budak bangun dalam keadaan itu...


adakahhh..........


adakah...en pakwe mahu mencium aku...

hahahaaaa....... :D

sengalLLLLL......

0 jeJari meNulis: